.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند.
مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید

مهدی طارمی همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در کشور قطر حضور دارد تا حالا به عنوان بازیکنی باتجربه در رختکن تیمی که امیر قلعه نویی سرمربیگری‌اش را بر عهده دارد رؤیای قهرمانی با این تیم را دنبال کند.

 

طارمی که روند فصل جاری‌اش به عنوان مهاجم پورتو چندان برای خود و سرجیو کونسیسائو راضی کننده نبود تصمیم گرفت قبل از پایان قراردادش با این باشگاه درباره آینده فوتبالی‌اش در تعطیلات ژانویه تصمیم بگیرد.

 

او که تمرکز خود را برای بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گذاشته است به مدیر برنامه‌های خود مجوز داد مذاکره با باشگاه اینتر ایتالیا را با وجود اینکه رقم پیشنهادی قرارداد آنها پایین‌تر از پیشنهاد پورتو برای تمدید قرارداد بود پیگیری کند تا بالاخره به آرزوی خود برای حضور در سری آ ایتالیا برسد. طارمی ابتدای فصل تا یک قدمی آث میلان پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رقم نخورد تا در پورتو ماندنی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.